Întrebări frecvente
Întrebări frecvente şi răspunsuri
1. În cât timp îmi primesc comanda?
Livrarea se va face în 2-3 zile lucrătoare după predarea coletului, între orele 08:00 și 17:00. În cazul în care nu putem onora comanda dvs. sau din anumite motive apar întârzieri, colegii de la serviciul de clienți vă vor informa la adresa de e-mail predat în timpul comenzii. Vă rugăm să predați adresa de livrare corectă și completă pentru a ajuta curierii în munca lor. Nu putem accepta adresa de livrare introdusă în căsuța de comentarii, așa că vă rugăm să completați toate informațiile care vă vor ajuta la livrare în câmpurile furnizate la introducerea adresei de livrare (de exemplu: scrieți numărul / numele dvs. trecută pe sonerie etc.).
2. Este posibilă deschiderea coletului la primire?
Nu este posibilă deschiderea coletului la primire. Curierul trebuie să livreze coletul şi vă va înmâna aceasta după ce veţi plăti pentru colet.
După aceea curierul va pleca, treaba lui fiind rezolvată. Deci nu veţi putea deschide coletul, verificând produsul în prezenţa curierului.
3. Pot înregistra o comandă pe care să o primesc mai târziu?
Puteţi înregistra o comandă pe care să o primiţi la o dată anume, însă timpul între data înregistrării comenzii şi data în care doriţi livrarea nu poate depăși 10 zile calendaristice. Din păcate, nu putem păstra comanda mai mult timp.
4. Ce se întâmplă în cazul în care nu îmi este bună mărimea sau dacă pur și simplu nu îmi place produsul comandat?
Conform legislației în vigoare, aveți posibilitatea de a renunța la un produs în timp de 30 zile calendaristice de la primirea acestuia.
În cazul în care doriți să renunțați la un produs, vă rugăm să faceți o sesizare scrisă la adresa e-mail la serviciului clienți contact@shoexpress.ro. În caz de renunțare, vă rugăm să trimiteți produsul înapoi în depozitul nostru la adresa de mai jos:
Pactic
Boxy Logisztikai Zrt. (Shoexpress.ro)
Localitate: Sântion
Adresa: Str. Sântion nr.702B, Hala C2
Cod postal: 417078
După ce a ajuns produsul înapoi în depozitul nostru, o să vă trimitem suma înapoi prin transfer bancar, sau pe card bancar.
5. Cum trimit înapoi produsul nedorit? Cine va suporta cheltuielile?
Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34 din 2014 clientul poate returna produsele cumpărate de la magazinul nostru online, în stare perfectă, fără a invoca un motiv anume. Taxele de transport vor fi suportate de către client.
6. Cum se rambursează contravaloarea produsului, în cazul în care doresc acest lucru?
Contravaloarea produsului se poate rambursa prin transfer bancar, sau dacă ați plătit cu card bancar, putem rambursa suma direct pe cardul dvs.
7. Cum pot plăti?
Compania noastră vă pune la dispoziție următoarele modalități de plată:
Ramburs la curier – suma integrală va fi plătită la curier, în momentul preluării coletului al cărui taxă de ramburs este 3 RON.
Plata cu card bancar –se efectuează prin sistemul Borgun
8. Pot ridica personal produsele comandate?
Din păcate momentan nu avem showroom-uri în Romania, astfel putem onora doar comenzi online.
9. Ce înseamnă „în parcurs de procurare”?
Produsele în parcurs de procurare momentan nu sunt disponibile pe stoc sau fac parte din colecția nouă ce urmează să o comercializăm. Scopul nostru este acela de a vă oferi o gamă cât mai largă de produse pentru satisfacerea cerințelor Dumneavoastră.
10. Când se produce procurarea?
Putem procura în diferite sezoane ale anului, de sărbători sau doar pentru a face stocul disponibil. Un lucru este sigur, în cazul în care vă abonați la newsletter-un nostru, cu siguranță veți fi la curent cu aceste lucruri.
11. Unde pot modifica datele personale?
Puteți modifica datele personale în „Meniul personal” după ce vă logați pe site-ul nostru.
12. Unde pot modifica parola?
Parola poate fi modificată în meniul personal apăsând pe butonul „Modificare parolă”
13. Am uitat parola, ce să fac?
Pe pagina de logare să predați adresa dvs. de e-mail și apăsați butonul „Am uitat parola”. În momentele următoare serverul nostru vă va trimite un e-mail cu numele dvs. de utilizator și cu o parolă nouă.
14. Nu pot intra în contul meu personal, ce pot să fac?
Vă rugăm să cereți o parolă nouă pe pagina de logare/înregistrare. Dacă totuși nu reușiți să vă logați, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@shoexpress.ro.
15. Despre cupoane:
La inițierea comenzii vă rugăm să introduceți codul cuponului în câmpul ”Cod Promoțional”. În cazul în care nu ați predat codul corect/ complet sistemul nostru nu va recunoaşte codul şi nu vă va acorda reducerea. La o comandă puteți valida un singur cod de cupon. Dacă doriţi să utilizaţi mai multe cupoane, va trebui să iniţiaţi mai multe comenzi. Comenzile dvs. vor fi fuzionate în sistemul nostru, pentru transport va trebui să plătiţi doar o singură taxă.
Vă rugăm să verificați e-mailul de confirmare a comenzii şi dacă sesizaţi diferenţe (de exemplu nu aţi primit reducerea sau nu atât cât ar fi trebuit) vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@shoexpress.ro.
Vă informăm, că referitor la transportul gratuit peste 199 RON, vom lua în calcul suma produselor comandate după acordarea reducerii.